آغاز به کار جشنواره ملی شعر رضوی در کرمان همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
سرخط خبرها

واکنش رئیس حوزه هنری خراسان رضوی به خبر تعطیلی کافه کتاب آفتاب + فیلم

  • کد خبر: ۱۳۴۳۳۸
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
واکنش رئیس حوزه هنری خراسان رضوی به خبر تعطیلی کافه کتاب آفتاب + فیلم
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در حاشیه نشست خبری که امروز، ۲۱ آبان، به‌مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شده بود، در پاسخ به سؤالی درباره تعطیلی کافه کتاب آفتاب مواضع خود را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید عسکری دراین‌باره گفت: برخی عزیزان در فضای تئاتر، کتاب و سینما هر آنچه دلشان می‌خواهد به فضای رسمی کشور می‌گویند، ولی در جایی که قرار است یک اتفاق جدی بیفتد و امتیازی که نظام به آن‌ها داده است، قطع شود، فریاد وا اسلاما سر می‌دهند. نمی‌شود شما در سه ماه گذشته هر آنچه در چنته دارید برای ضدیت با فضای فرهنگی و نظام خرج کنید و بعد بگویید «چرا من را تعطیل می‌کنی؟» در غرب هم که لیبرال‌ترین و دمکرات‌ترین کشور‌ها هستند، سلیبریتی‌ها درباره نظام حرف نمی‌زنند.

عسکری در بخشی دیگر از صحبت‌هایش گفت: خود من از آقای حسین‌زاده، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، مطالبه کردم که چرا دوستانی که نکات تعرض‌آمیز جدی بیان کردند، در هفته کتاب و دیگر رویداد‌ها به آن‌ها امتیاز می‌دهید.

وی یادآور شد: در استوری‌هایی که منتشر شده است، امضای خود من هست؛ سال ۱۳۹۱ یا ۹۲، زمانی که مدیر فرهنگ‌سرای بهشت بودم، بیشترین تلاش را کردم تا کتاب‌فروشی آقای قدسی از ۲ مغازه به ۴ مغازه و ۶ مغازه تبدیل شود. همچنین تلاش کردم کتاب‌فروشی‌های دیگر رونق یابند. امروز برخی از همین دوستان از این امتیازات استفاده می‌کنند و بر علیه نظام حرف‌هایی می‌زنند که باید هزینه دهند. اتفاقا من می‌گویم چرا اینجا پلمب نشود.

عسکری در پایان گفت: به‌نظرم باید جمع‌های جدی تشکیل شود و این دوستان درباره مواضع خودشان صحبت کنند.


گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->